مدیر اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان دختر این دانشگاه از ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و هیئت رئیسه ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از هم‌افزایی اداره تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز نشست صمیمی با مجتبی جانعلی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور برگزار شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور از ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری در استان سمنان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود از هر استان یک تیم در این مسابقات حضور داشته باشد.

مدیر اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور گفت: افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور سمنان بوده و همچنین در این مسابقات از یک سالن‌ در دانشگاه‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

نصیرزاده با تأکید بر اینکه مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور از سطح بالایی برخوردار است، بیان کرد: در مراسم اهدا جوایز این مسابقات از دانشجویان دختر این دانشگاه که از اعضای تیم ملی فوتسال هستند، برای ایجاد انگیزه بین دانشجویان دعوت می‌شود. همچنین از عکس آن‌ها در پوستر این مسابقات استفاده خواهد شد.

به گفته نصیرزاده، جانعلی در این جلسه برای  حمایت  از برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور اعلام آمادگی کرده است.

همچنین مریم وطن‌دوست رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان سمنان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی حمایت برای برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: ورزش بانوان دارای اهمیت ویژه‌ای است.

بازدید: 10