هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور امروز صبح با حضور اکثریت اعضا اولین جلسه هیات رئیسه فدارسیون ملی ورزش های دانشگاهی بعد از سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا برگزار گردید
در این جلسه در ابتدا دکتر دهخدا گزارشی از سی امین یونیورسیاد ارائه داد و افزود در این مسابقات کاروان کیفی اعزام کردیم و توانستیم ۱۷ مدال کسب نماییم و در جایگاه نهم دنیا قرار بگیریم. بنا به بررسی که انجام شده دربین ۱۰ کشور برتر  این دوره از مسابقات کمترین ورزشکار را اعزام کرده بودیم ۴۱ ورزشکار و ۱۷ مدال یعنی تقریبا از هر دو ورزشکار یک مدال بدست آمده است.
وی خاطر نشان ساخت در جلسه ای که به اتفاق دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان با اولیگ رئیس فدراسیون بین المللی دانشگاهی داشتیم ایشان ابراز امیدواری داشت که بعد از انتخابات به ایران سفر خواهد کرد.
وی استفاده از چندین رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست تیم های اعزامی را به عنوان تجربه ای موفق ابراز داشت و افزود اعتقاد داریم که بایستی در یونیورسیاد ها از بهترین کادرهای فنی استفاده کنیم.
از دیگر موارد بحث در این جلسه بحث برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا بود که از سوی رئیس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ مطرح گردید که مقرر گردید جلسه ای با رئیس فدراسیون ملی رشته مذکور برگزار گردد و بعد از آن جلسه جمع بندی نهایی در این خصوص  صورت پذیرد.
همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران یونیورسیاد، گرامیداشت روز فیزو و نحوه برگزاری المپیاد ملی بحث و تبادل نظر گردید.
در این جلسه دکتر دهخدا، بشیریان، خانم دکتر صفاری، دکتر دادکان، دکتر احمدی، دکتر قراخانلو، دکتر جوانمرد، دکترنصیرزاده، دکترتجلی، دکترعلیزاده، مرادی و کریمی حضور داشتند.

بازدید: 10